Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak szczerze mówiąc to nie ma sensu o tym myślec. Masz auto, jeździsz nim i tyle.
    2 punkty
  2. Okazuje się, że to prawda, a prototyp był tak udany, że jeździł nim sam Ferdinand Piëch. Więcej o tej historii przeczytasz na stronie TRENDS: https://trends.com.pl/vw-testowal-silnik-w10-na-bmw-m5/ Słyszeliście o tej historii? Może macie jakieś inne ciekawe informacje? Jesteśmy ciekawi, czy wiecie coś więcej 😉
    1 punkt
  3. Ja to się w ogóle trochę dziwię, że Wy te auta elektryczne ładujecie w garażach, które są w domu. Rozumiem, że Bev palą się o wiele rzadziej niż spalinowe ale przecież ryzykujecie spaleniem całego domu. Tego beva Wam nikt z garażu przecież nie wyciągnie aby go ugasić na podjeździe. Ubezpieczenie Waszych domów przewiduje takie wypadki zapłonu?
    1 punkt
  4. Te konkluzje są całkowicie niesłuszne 😉 Ten filmik to reklama warsztatu zajmującego się renowacją starych aut. Ze względu na rozwój techniczny samochody są coraz trudniejsze do remontów. Niedługo takie renowacje będą praktycznie niemożliwe. Autor próbuje więc maksymalnie wykorzystać schyłkowy okres zainteresowania autami w rodzaju M3 E30. Pasjonaci tego modelu są już po 50-tce. To jest zwykłe bazowanie na sentymentach, podobnie jak moda na auta PRL. Dlaczego maluch jest rzekomo fajny? Ponieważ jego remont jest prosty i tani. Stare auta prowadzą się lepiej? Oczywiście, że nie. Nowe mają choćby aktywnie regulowane zawieszenie w czasie rzeczywistym, które można nawet dostosowywać do każdego zakrętu toru z osobna. Dołóżmy do tego utratę sztywności nadwozia starego BMW z kilkukrotnie spawaną podłogą i szpachlą gdzie popadnie. Co do BMW. Zarzut, że BMW M się kończy ponieważ nowe M4 ma niewiele wspólnego z torowym M4 DTM to kompletny odlot. Seryjnie produkowane w dziesiątkach tysięcy M3 E30 i M3 E36 też miały bardzo mało wspólnego z wyścigowymi odpowiednikami. Kiedyś auta BMW to była tylko pasja, a dziś to sposób na zarabianie pieniędzy przez koncern? To jest oczywiście nieprawda. To była i jest pasja połączona z zarabianiem pieniędzy. Sport samochodowy przyczynia się do rozwoju technologii i promuje sprzedaż. Większość klientów kupowało zawsze proste modele np. 318i. Dziś ogląda się reklamę M Town 😉i kupuje X1. Autor mówi, że nie stać go na zaawansowany sportowy model CSL. Czy jego ojca było stać na nowe M1 w 1980 roku? 😀 Czy XM to ujma dla marki? Oczywiście, że nie. Jest nowoczesne i bardzo szybkie. Ale BMW wcześniej tak nie robiło. Na pewno? M Pakiet w starych 318i albo 520i choćby. Też można powiedzieć że to profanacja M? Żyje się dniem dzisiejszym i przyszłością. Czy to źle, że nabywcy chcą auta fajnego z ambientem? Co do Porsche. Czy 911 zachowało wszystko z tradycji modelu? Oczywiście, że nie. Nowe 911 tylko wyglądem przypomina stare modele. Dlaczego Cayenne nie jest ujmą dla Porsche, a XM dla BMW niby jest? 😀 Reasumując. Nie warto żyć przeszłością 😉
    1 punkt
  5. Rozgryzłem zawieszenie BMW. Ma 2 oblicza. Jeśli ktoś mówi, że zawieszenie M jest twarde ma rację, po prostu jeździ tym samochodem powoli i spokojnie. Jeśli ktoś mówi, że zawieszenie M jest za miękkie to również ma rację, jeździ zdecydowaniej dynamicznie i już nie czuć każdej dziury, wręcz się nad nią przelatuje i jest uczucie, że mogłoby być trochę bardziej twarde.
    1 punkt
  6. Bo jest plaga. To że jeden egzemplarz tyle przejedzie nie znaczy że w innym nie obróci panewki przy 250k. Totolotek - jak masz szczęście to graj.
    1 punkt
  7. No nie ukrywam ze ekonomia, dostępność auta oraz świetna oferta na auto w porównaniu z innymi miała duże znaczenie, ze zdaniem żony się liczę bo chce mieć święty spokój a nie narzekanie. Auto razem z kosztami leasingu wyjdzie około 470k. Cały czas mówimy o 470KM dobrze wyposażonym dużym suvie. Za różnice miedzy podobnie wyposażona np x5 60i kupię polowe e220 w dieslu 😀 Adam widziałem te wyniki bjorna zanim podjąłem decyzje. Wszystkie lepsze suvy jeżdżą u bjorna 1000 km challenge w czasie około 10 godzin z pol godziny w te lub we wte. Przy czym jak dla mnie wyniki tesli są nieco zakłamane i w praktyce nieosiągalne. Tesla ładuje się bardzo szybko przy bardzo małym poziomie baterii. Bjorn ładuje niezbyt wiele a częściej skacze po ładowarkach. Żeby tak jeździć trzeba mieć naprawdę świetna infrastrukturę. W pl tego nie ma. Ja teraz w praktyce za granice jadę tylko raz na narty, najwyżej pożyczę auto na ten jeden wyjazd w roku. Eqe do lotniska Warszawy czy tez gdansk się dotocze nawet w zimie. @BMFunna s7 jest właśnie montowana ładowarka ionity. Już jest na mapie ale chyba jeszcze niedostępna.
    1 punkt
  8. No nie nie to jednak nieco inaczej niż napisales. Wyobraź sobie ze wchodzisz głodny jak wilk do restauracji i chcesz stejka. Kelner mówi ze będzie ale za godzinę no ale ty już chcesz cos zjeść. Wybierasz wiec cos co jest gotowe na szybko aby zaspokoić swój głód bomtomjest najważniejsze a na deser zamawiasz sobie cos co naprawdę lubisz. Tak bym to opisał bo przecież nie będę przez pol roku czy tam rok autem teściowej jezdzil.
    1 punkt
  9. Pisałem już, auta które najbardziej bym chciał nie sa dostępne od reki, ja aktualnie jezdze pożyczonym autem teściowej wypadało by cos szybko kupić a elektryki sa dostępne od reki z dużymi rabatami. Przykładowo na glc trzeba czekać rok a na Eqe suv 43 amg dostepny od reki zaproponowano mi 20 procent rabat i finalna cenę około 450k. Znajdź mi odpowiednik ice na pneumatyce, ze skrętna osia burmesterem, wszystkimi asystentami, panorama, szklanym dachem i 4,2 do setki w podobnej cenie. Odpowiednik bmw x5 m60i który notabene jest autem lepszym to dziś wydatek okolo 600k. Podsumowując Na dziś dzień można dostać lepsze value for money w bev, ja sie jednak do typu napędu nie przywiązuje i jeśli następnym razem sytuacja sie odwróci nie będzie dla mnie problemem zakup ice. Plułem na auta kiedy badziewnie wykończona tesla kosztowała praktycznie tyle co g30 czy tez x3 m40i a za niewiele więcej było x6 40i/30d, aktualnie cena to niemal polowe wspomnianych aut a to mocno zmienia postać rzeczy.
    1 punkt
  10. Zapewne brakuje u ciebie pinu nr8 na wtyczkach lamp. Trzeba bedzie pociagnac po 2 kable z modułu LM do każdej z lamp. Odcinasz kable pin 11 wtyczka reflektora i podpinasz jak na schemacie do LM, to samo z pinem 8 wtyczki lampy tylko ze tu musisz dorobic nowy pin i tez pociagnac nowy kabel do LM.
    1 punkt
  11. Hej, mam datę produkcji 🙂 pierwszy tydzień października, jest spora szansa że odbiór chińskiego, plastikowego, powolnego, nie premium BMW będzie w dniu premiery 😉
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.