Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Okazuje się, że to prawda, a prototyp był tak udany, że jeździł nim sam Ferdinand Piëch. Więcej o tej historii przeczytasz na stronie TRENDS: https://trends.com.pl/vw-testowal-silnik-w10-na-bmw-m5/ Słyszeliście o tej historii? Może macie jakieś inne ciekawe informacje? Jesteśmy ciekawi, czy wiecie coś więcej 😉
    1 punkt
  2. Jak kupisz taką naklejkę w BMW to też będzie tak wyglądać 🙂
    1 punkt
  3. Cześć, wymieniałem jakiś czas temu maglownicę, zrobiłem ok.1000 km, płyn sprawdzany i zawsze stan ok.. i podczas wyjeżdżania w prawo, prawie maksymalny skręt, nagle bez wcześniejszych objawów, mocne telepanie kierownicą, stuki, huk jakby w silniku wał wyszedł przez pokrywę zaworów (jest na miejscu jednak). Kierownica chodzi bardzo ciężko, wspomagania brak, mocne, głośne stuki podczas jazdy. Na poniższym filmie przedstawiony jest problem który występuje od tamtej pory. Skłaniać się bardziej w stronę magla czy pompy?
    1 punkt
  4. Mówiąc prostym językiem pompa dostaje zbyt mało oleju żeby zbudować ciśnienie. Albo jest zapchany przewód, albo zawór się nie otwiera. Dobrze rozumuje?
    1 punkt
  5. Kup raport bmw za 29 zł na Allegro i będziesz miał wszystkie odnotowane w bazie serwisy.
    1 punkt
  6. Często zdarzają mi się wyjazdy po Europie z postojami na zwiedzanie i gdy robię w jakimś mieście 1‐2h przerwy to automatycznie mam potem dwa razy więcej prądu w baterii, bo oczywiście w takich sytuacjach zawsze wybieram parking w centrum ze słupkiem AC. Poza tym w pracy i w domu mam wallboxa 22kw ale tu akurat i 11kw w zupełności wystarcza 😀
    1 punkt
  7. Producent skrzyni rozdzielczej zaleca wymianę oleju co 60 tys. km. Jako że jest w niej właśnie wielopłytkowe sprzęgło cierne to dla wydłużenia żywotności warto to zrobić.
    1 punkt
  8. Co to ten "czajniczek"? U mnie standard: Papier na wodę: 1000, 2000, 3000 na maszynie DA, później pasta polerska do gładkiego i ceramika 2 dni z rzędu po jednej warstwie. Takie coś amerykańskiego https://eu.avalonking.com/ Próbowałem K2, ale to straszna ku-pa wychodziła, zamazane i szybko się łuszczyło - zdecydowanie nie polecam. A takim hamerykańskim całą furę, łączne z szybami opędzam bez żadnego problemu, działa jak "niewidzialna wycieraczka" i z wydajnością też jest konkret, butla na kilka fur starczy. Pierwszy raz robiłem trochę niedbale i ręcznie, ale na jakieś 3-4 lata wystarczyło, niedawno zaczęło żółknąć. Tydzień temu poprawiłem metodą wyżej opisaną i powinno być ok na kolejne lata - wyglądają jak nowe.
    1 punkt
  9. Jako, że to ma być samochód prawie dwudziestoletni i wiele mogło mu się przydarzyć, trzeba obejrzeć dokładnie nadwozie i podwozie. Czy otwierają się wszystkie drzwi i szyba w tylnej klapie (touring) czy są dobre spasy? Czy na dachu nie ma szpachli? Trzeba pojechać koniecznie na stację diagnostyczną, nawet na zwykły przegląd za 100 zł, który sprawdzi stan zawieszenia, czy to hamuje? Opony też tanie nie są itd. Będziesz wiedział czy światła świecą, czy regulacja działa etc. Potem otwierasz maskę i patrzysz czy uchwyty reflektorów nie są poklejone, czy wiązki elektryczne są w fabrycznej izolacji, czy nie wiszą luźne przewody? Żeby się nie zjarać na drodze 🫤 Silnik N52 będzie chodził, to ostatnia w miarę bezawaryjna i prosta benzyna. Ważne by pracował równo, nie potykał się, nie kopcił i nie było wycieków. Trzeba otworzyć korek wlewu oleju i zobaczyć na czym to jeździ? Czy olej nie jest gęsty od jakiegoś miodu czy innego cerateca i będzie spoko. Czy się nie grzeje? Diesel też jest ok, jedyny minusem jest że spełnia normę Euro 4, co może być w problemem w kontekście planowanych SCT. Wsiadasz do środka, włączasz zapłon i patrzysz czy przed zapaleniem pojawią się wszystkie kontrolki. Elektryka jest droga w naprawie. Koniecznie trzeba zobaczyć czy działają szyby, lusterka, czy klima działa, czy grają muzykanci? 😉 Odradzam auta modyfikowane i takie w których ktoś wyciął części żeby było taniej np. EGR, DPF czy koło dwumasowe. Prawdopodobnie oszczędzał na wszystkim co się dało. Uważaj na sprzedawców, którzy będą z Ciebie chcieli zrobić kumpla, opowiadać o zlotach, pasji do marki i taniej regeneracji dekorów 🙂Przebiegi są powszechnie kręcone, liczy się przede wszystkim stan. Polecam sedana, jeśli nie zależy Ci na maksymalnej praktyczności. Ma wyższy prestiż i lepiej trzyma cenę. Za 35 tys. zł coś kupisz. Nie ma reguły. Trzeba kupić coś dobrego i nie przepłacić. Powodzenia!
    1 punkt
  10. Czteroramienna ja na zdjęciu wyżej pasuje.
    1 punkt
  11. możesz zmienić od razu tą kierownicę na 3 ramienną, powinieneś podłączyć kilka kabli i powinno działać, możliwe, że do wymiany taśma ale to groszowe sprawy, pasuje z e39/e46 (kierownice 2nabojowe też)
    1 punkt
  12. Dysk ma hasło które musisz zmać,a skoro twój jest zalany to ciężko Ci będzie go sklonować. Na twoim miejscu kupiłbym drugą jednostkę i po kłopocie. Mogę zrobić jednostkę pod auto na gotowo plug&play.
    1 punkt
  13. Nie będę przeklinać, ale to nie prawda. Jak zwykle nie dałem nikomu zarobić i z tego się najbardziej cieszę ;). Dla potomnych jak to się robi: 1. kupujesz licznik na allegro za 100zł - mi się udało ;) 2. Kupujesz w chinach R270 - poszukaj i znajdziesz co to. 3. Rozkręcasz licznik i wywalasz płytę na stół. 4. Zależy co masz ja miałem R270 z dolutowanym gniazdem i łapkami tak chwyciłem układ M35080v6 do programatora 5. Kopiowanie zawartości na dysk 6. ok. 20 min kasowanie układu 7. obróbka pliku binarnego w jakimkolwiek edytorze hex (kasujesz odo - dwie pierwsze linijki - wartości zmieniasz na 00 jak również miejsce gdzie pojawia się VIN zmieniasz każdą ze znaków 7 znakowego vin na 00) 8.tak obrobiony wsad programujesz r270 9. lutujesz kość ciepłym powietrzem lub zwalasz łapki z układu licznik jest gotowy Pozostaje zabawa w NCS expert: 1. wczytujesz vin 2. wchodzisz w kombi - jeśli licznik jest nowszy od Twojego autka to musisz zmienić datę Auta na chwilkę na taką z licznika lub stworzyć plik ssd - proszę mnie nie pytać jak to się robi tylko szukać w necie (symuluje to jakiekolwiek wyposażenie i rocznik). 3. wchodzisz w wybór procesów ecu 4. wybierasz zapisz VIN 5. wybierasz zapisz km 6. potraktuj to pustym manem 7. odczytaj ustawienia 8. zrób mana 9. wyedytuj mana 10. zmień : SZ_ANSTEUERUNG nicht_aktiv --> aktiv 11 zaprogramuj i kurczaki cieszyć się z licznika HIGH PS nie zarabiać mi tu na licznikach i jak ktoś prosi o pomoc podpowiadać bo syf jest tu na tym forum. Każdy chce zarobić i nic za darmo nie podpowie !!!! Czy trzeba kupić R270 - nie Co jak nie mamy R270 - użyć Wellona i sczytać kość - Wellon jak również większość programatorów nie kasuje kości M35080 - bo są szyfrowane, można je za to odczytać. Jak odczytasz i obrobisz bin to kup nową kość za 40zł i zaprogramuj wellonem czy xprogiem czy innym śmieciem. Ja jestem uparty i nie lubię płacić na allegro za kość która kosztuje nowa na aliexpress 2 dolary 40 zł jakiemuś cwaniakowi. Wolałem kupić programator z kasownikiem za 50 dolarów i może kiedyś się jeszcze przyda a ma on szerokie zastosowanie np. czyta CAS4.
    1 punkt
  14. Masz rację. Założyłem jakiś budżet a ze nie znam się na samochodach to liczyłem na pomoc kolegów z forum .Część ofert dorzucam już na starcie i nie wrzucam na forum. Tylko te które wydają mi się interesujące na pierwszy rzut oka a jak widać za każdym razem coś wychodzi na co ja nie zwróciłem uwagi. Mam nadzieję że ktoś kto będzie te samochody chciał sprawdzić to trafi tutaj po VIN i sobie poczyta. W tym wypadku faktycznie szkoda było wrzucać ale emocje wzięły górę ponieważ tanio i blisko mnie 😄 Zresztą sam po chwili dodałem informacje jakie uzyskałem i odpuściłem dalsze sprawdzanie. Już po pierwszych tematach jakie tutaj założyłem w sprawie Z4 jestem dużo mądrzejszy i wiem na co mniej więcej patrzeć jednak wieloletniego doświadczenia forumowiczów nie da się zdobyć na podstawie kilku ofert na otomoto/olx dlatego pozwolę sobie podpytać o jeszcze kilka sztuk.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.