Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Niedługo wrzucisz na forum wszystkie Z4 z ogłoszeń. Podejrzewam, że nawet nie czytasz treści ogłoszeń, które wrzucasz. Chyba każde z nich miało poważne problemy? To oznacza, że za 30 tys. nie kupisz sensownego Z4. Nie trać czasu swojego i forumowiczów. Dołóż kasy do młodszego roadstera albo kup TT-kę, może MX-5? 😉
    1 punkt
  2. To jak długo na lampie utrzyma się efekt zależy też od tego z czego jest zrobiony płyn do spryskiwaczy. /szczególnie zimowy/ U mnie taka domowa polerka+ceramika K2 wytrzymała bez problemu rok. Wcześniej robiłem jakimś zestawem do malowania /baza+klar/ po dwóch latach trzeba to było wszystko drzeć do żywego bo zrobiło się matowe.
    1 punkt
  3. Dodam takie dwie uwagi: -ceramika raczej nie ma filtra UV, chyba ze prezentowany środek jest wieloskładnikowy, dwa lata temu założyłem do E46 nowe klosze, niewiadomego pochodzenia i dwa dni nakładałem ceramikę, na spokojnie w domu, bo lampy przy okazji trochę połatałem - jeżeli chodzi, o zabrudzenia to potwierdzam że jest super do tej pory, jednak lekkie zadymienie(może jeszcze nie zżółknięcie) zaczyna być widać. -czajniczek to nic innego jak aceton(pary) i nie nakłada żadnej powłoki, tylko topi powierzchnię i pozostawia gładką, przy odrobinie wprawy oczywiście. -jeden ze znajomych lakierował lampy klarem, że niby klar ma filtr UV w sobie, efekt ten sam po roku pierwsze objawy Może ktoś zna trwałą metodę zabezpieczenia przed żółknięciem.
    1 punkt
  4. Ja rok temu robiłem czajniczkiem i efekt jest super i nadal się trzyma ja w pierwszym dniu. Polecam. Oczywiście papier ścierny na mokro do gradacji 2500 jest wcześniej konieczny.
    1 punkt
  5. To co dla 2.0d jest sufitem, dla 3.0d jeszcze nie jest podłogą. Także tego.... Do sedna - znam 330d N57 z przebiegiem 650 tys. km. Jeździ szybko, ostro, a nadal idealnie gładziutko. Także dbać, prawidłowo serwisować, reagować - i będzie jeździć. Niestety w tej chwili N57 jest wiodącym napędem wielu brutalnie i nikczemnie eksploatowanych suvów. W lekkich osobówkach jest istotniej mniejszości ! Ostatnio rozmawiałem z jednym ze znanych i uznanych tunerów na rynku, powiedział - że jeśli chodzi o remapy to robi naprawdę sporo X5, X6 3.0d, i co ciekawe wśród oczekiwań oprócz podniesienia mocy / momentu.... - znacząca większość zgłasza także potrzebę (czy nawet konieczność) zdjęcia / podniesienie limitera prędkości. Moim zdaniem takie autosany powinny jeździć z należytą estymą, a nie zapitalać na pałę. Ci ludzie powinni prosto mówiąc - jeździć eMkami, a nie suvami ! Do tego na naszym rynku dochodzi sztucznie stworzony problem pochodzenia i realnego stanu większości aut z pojemnością powyżej 2.0, bo ze względu na sporą akcyzę (18,6%), rzeczywista jakość sprowadzanych sztuk jest naprawdę słaba. Do tego większość pierwotnie bezwzględnie eksploatowana jest na serwisie long-life. Zapytam - jak można kupić naprawdę mocnego diesla 3.0d - jeździć nim tak, jak na to pozwala, a na pierwszą wymianę oleju w nowym aucie jechać po 25 tys. km??? Mam wrażenie, że świat zwariował !
    1 punkt
  6. Oczywiście, że uzyskasz lepszy efekt oświetlenia. U mnie po polerowaniu idealnie widać linię odcięcia światła, co przed polerką było mocno rozmazane. Samo oświetlenie drogi też jest zauważalnie lepsze. Pożółkły zmatowiony plastik działa jak filtr rozpraszający. Co do samej zmiany projektorów też się przymierzałem i chyba w końcu się zabiorę za to bo już z samego nakładu lat i godzin świecenia myślę że wypada, ale porównując z innymi dużo młodszymi samochdoami którymi miałem okazję ostatnio pojeździć - nie widzę druzgocącej różnicy.
    1 punkt
  7. Czytałem o problemach z panewkami wynikającymi prawdopodobnie z słabej jakości wału korbowego, mam tego świadomość, jedynie niepokoi mnie czy po remoncie problem się nie powtórzy
    1 punkt
  8. W jakim stanie jest odblask? Zrobienie klosza, to tylko efekt na plus wizualny. Jeżeli odblask jest wypalony, a to std w naszych autach, to efektu lepszego oświetlenia nie uzyskasz. Jak masz wyjęta lampę, włóż lusterko w miejsce żarnika i zobacz jak wygląda. Ja mam założone nowe klosze.
    1 punkt
  9. Mała aktualizacja faktów. Rozmawiałem ze znajomym od detailingu i powiedział że czajniczek jest lepszy niż ceramika bo naklada na szklo warstwę podobną do fabrycznej a najlepiej to położyć folie PPF.
    1 punkt
  10. może odpuścić ten przebieg? Czy będzie 100 czy 150 to i tak jak ma się zepsuć to się zepsuje. Rozrząd i tak trzeba zrobić (bliżej 200). To auto co pokazałeś to straszny golas
    1 punkt
  11. Sugeruję dokładne oględziny zawodowego blacharza..., w szczególności, że nie ma żadnego ujęcia przodu ma wprost, boku na wprost, czy prawego przodu. Wiem, że sprzedaje Inchcape Swadzim (czyli ASO BMW), ale z tego co na zdjęciach widać - to dziób nie wygląda dobrze. 😖 O tym, że ASO błędnie deklaruje auto z roku produkcji 2019 na rok 2020 nawet nie będę się wypowiadał, bo jest to naprawdę żenujące. 😡 www_HistoriaPojazdu_gov_pl Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów 03.08.2023 19:09:23 Wygenerowanie raportu RAPORT O POJEŹDZIE BMW, G5K, 530I XDRIVE SAMOCHÓD OSOBOWY, KOMBI 1998 cm³, benzyna Rok produkcji: 2019 VIN: WBAJT51040CD43108 nr rej. PO6RS26 Dane techniczne Pojemność silnika: 1998 cm³ Moc silnika: 185 kW Paliwo: benzyna Emisja CO₂: 153 g/km Średnie zużycie paliwa na 100km: 6 l Liczba miejsc ogółem: 5 Liczba miejsc siedzących: 5 Masa własna pojazdu: 1700 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2000 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg Dopuszczalna masa całkowita: 2440 kg Liczba osi: 2 Rozstaw osi: 2975 mm Rozstaw kół (średni): 1617 mm Maksymalny nacisk na oś: 13 kN Dokumenty Data wydania aktualnego dokumentu: 09.10.2020 Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/ posiadacza pojazdu Świadectwo homologacji Numer: e1*2007/46*1750*07 Kategoria: M1 Wersja: DAW500L0 Wariant: JT51 Typ: G5K Polisa OC: aktualna Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 52 350 km Status rejestracji: Zarejestrowany Informacje, Oś czasu Dane zagraniczne 2019 Rok produkcji 02.10.2020 Pierwszy właściciel w Polsce Właściciel: firma lub organizacja Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie 05.10.2020 Pierwsza rejestracja w Polsce Termin następnego badania technicznego: 05.10.2023 18.11.2021 Powstanie szkody istotnej Kategorie: Uszkodzenie elementów układu kierowniczego Nazwa ubezpieczyciela: PZU (Uwaga. Dane o szkodach istotnych gromadzimy od 1 marca 2020 r.) 07.10.2022 Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej Policja Odczytany stan drogomierza: 52 350 km (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020) Podsumowanie zdarzeń: Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1 Stan aktualny: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie Polisa OC: aktualna Data ważności polisy: 15.08.2023 Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 52 350 km Liczba właścicieli: 1 Liczba współwłaścicieli: 0 Zdekodowany VIN: WBAJT51040CD43108 BMW 530i xDrive Code / Type G31 / JT51 FIN: CD43108 Chassis Touring (5 Doors) Market Europe(left Steering) Engine 2.00 l / 185 kW (B48D) Drivetrain All Wheel-Drive Transmission automatic Color Alpinweiß Iii (300) Upholstery Stoff/leder Plectoid / Anthrazit (CNAT) Start of Production Thursday, October 17th 2019 Manufacturer Dingolfing, Germany / BMW AG Editions and packages S7AC Sport Line S7CG BMW Repair Inclusive S7NH BMW Service Inclusive Comfort and interior equipment S420 Sun protection glazing S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S4LU black high-gloss accent chrm. Perlglanz S4NE Blow-by heater S4T8 Outside mirror with auto dip S4UR Ambient interior light Multimedia S6AC Intelligent emergency call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C2 Connected package plus S6NW Telephony with wireless charging S6U2 BMW Live operating area Plus S6WD WLAN Hotspot Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S575 Additional 12V sockets S5A1 LED Fog lights S5AC High-beam assistant S5AV Active Guard Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S23W BMW LM wheel V-spoke 684 S255 Sports leather steering wheel S2PA Locking wheel bolt S2TB Sport automatic gearbox S2VB Tyre pressure display S2VC Tyre repair set Environment and safety S302 Alarm system S3AA Roof railing black S3AG Reversing camera S8A1 Language version, Polish S8AT On-board literature, Polish S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active pedestrian protection Individual equipment S760 High gloss shadow line Other equipment S1CA Selection of COP-relevant vehicles S1CB CO2 equipment S1DE Exhaust emission standards EU6 RDE S9AA Outer skin protection SA090 90 Ah AGM battery SFRFK RKF HO flash
    1 punkt
  12. Nie ma filozofii, jak masz dobrą ceramikę to odtłuszczasz spirolem, nakładasz warstwę za pomoca ściereczi i po 30 sek - minucie wycierasz delikatnie nadmiar mikrofibrą. Prościzna. Dokładnie to samo co "niewidzialna wycieraczka"
    1 punkt
  13. A coś kojarzę, ten czajniczek to jakby malowanie klarem, ale zamiast pistoletu parwonik do klaru ma czy coś 😁 To już lepiej chyba pistolet albo klar ze szpreju, ale później i tak trzeba skórkę pomarańczową piłować zestawem papierów na wodę. No nie wiem, dla mnie ten czajniczek to jakieś mocne przekobinownie tematu, może to dobre na jakieś mega cieniutkie plastiki na lampach co strach polerować papierem
    1 punkt
  14. Wiesz co nie pamiętam dokładnie jak mi to znajomy mówił ale o ile dobrze pamiętam to czajniczek ma zastąpić pastę polerską i ceramikę. Napiszę do niego i dam znać jak odpowie. Szlifujesz lampę do gradacji 2000 czajniczek i gotowe.
    1 punkt
  15. Co to ten "czajniczek"? U mnie standard: Papier na wodę: 1000, 2000, 3000 na maszynie DA, później pasta polerska do gładkiego i ceramika 2 dni z rzędu po jednej warstwie. Takie coś amerykańskiego https://eu.avalonking.com/ Próbowałem K2, ale to straszna ku-pa wychodziła, zamazane i szybko się łuszczyło - zdecydowanie nie polecam. A takim hamerykańskim całą furę, łączne z szybami opędzam bez żadnego problemu, działa jak "niewidzialna wycieraczka" i z wydajnością też jest konkret, butla na kilka fur starczy. Pierwszy raz robiłem trochę niedbale i ręcznie, ale na jakieś 3-4 lata wystarczyło, niedawno zaczęło żółknąć. Tydzień temu poprawiłem metodą wyżej opisaną i powinno być ok na kolejne lata - wyglądają jak nowe.
    1 punkt
  16. a jaśniej? nie sądzę aby firmy ryzykowały wypuszczenie produktu na rynek, który będzie niszczył mechanikę czy cokolwiek innego w aucie......zwłaszcza taka firma jak Liqui Moly....
    0 punktów
  17. Nie ma za co. VIN Pańskiego F25 działa w sklepie www, ale z powodu tymczasowego błędu trzeba go wpisać w specyficzny sposób. Chodzi o duże i małe litery. Proszę wpisać VIN w taki sposób: Wbawy310X00A43764 Link do strony głównej katalogu z wprowadzonym VIN Wbawy310X00A43764: https://czescidobmw.pl/wyszukiwarka-vin/Wbawy310X00A43764/921975218 Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.