Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie warto. Wydanie 120 tys. zł, żeby musieć potem grzebać jest niepoważne.
    2 punkty
  2. Pierwszy post więc szybko się przywitam. Szukam pierwszego BMW i podzielę się z Wami ogłoszeniem które obejrzałem i autem które sprawdziłem. Może kogoś zachęci lub oszczędzi wycieczki... https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-pierwszy-wlasciciel-w-polsce-ID6FCi8K.html Gdy oglądałem samochód w połowie lipca, wystawiony był za 72 700 PLN. Przed zakupem wykupiłem raport z bimmercheck oraz z autoDNA. Auto miało w swojej historii udokumentowane dwie małe "obcierki" parkingowe, nieduże szkody kwotowo 1000 euro w 2013 roku (tył) oraz 4000 PLN prawy przód w 2021 roku. To nie było dla mnie problemem. W trakcie weryfikacji pojazdu na stacji diagnostycznej okazało się, że: -amortyzatory nie są w dobrym stanie (ledwo 40%) -hamulce też do wymiany. Olej w skrzyni nie ruszany od nowości. Silnik pracował równo, różnica ciśnień na DPF w porządku, podstawowa diagnostyka komputerowa nie wykazała żadnych istotnych błędów. O ile wiedziałem o dwóch szkodach, o tyle w trakcie weryfikacji powłoki lakierniczej okazało się że cały lewy słupek od maski po dach i bagażnik, razem z drzwiami miał wartości oscylujące w okolicach 500 mikrometrów. Właściciel który osobiście 3 lata temu sprowadził auto, nic nie wiedział na ten temat 🙂 Tylna lewa szyba przy uszczelce większa szpara a pod uszczelka widoczne "pęcherze"? Od strony pasażera przy prawym słupku od szyby przedniej do podsufitki ślady rozbierania tapicerki, złożone bardzo nieudolnie. Z zewnątrz brak widocznych przecieków na silniku, czy tylnim dyferencjale, dół wyglądał na zdrowy. Przebieg się pokrywał z historią w ASO. Interwały olejowe w Niemczech w ASO trochę były przeciągane. Mnie odstraszył ten lewy bok.
    1 punkt
  3. Jak to mówią "dobry dzwon to podstawa tuningu", więc lepiej dobrze sprawdź dlaczego zderzaki, wydech, progi i kierownica (na niższy model) były zmienione. Sprawdź! Nie pytaj właściciela — odpowiedź będzie wiadoma.
    1 punkt
  4. Pewnie dlatego są w podobnej cenie, bo jedno to seria 3 a drugie seria 4. 4er są zazwyczaj droższe. Poza tym ta f30 nie ma mpakietu ktoś tylko dokleił oznaczenia po bokach 🤢
    1 punkt
  5. Sprzedaje się min od lutego 2022roku, była jakaś szkoda i ma w 2020 dodatkowy wpis w CEPIK "Uzasadnione przypuszczenie zagrożenia bezpieczeństwa" 2017Rok produkcji 15.11.2017 Pierwszy właściciel w Polsce Właściciel: firma lub organizacja Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: podkarpackie 16.11.2017 Pierwsza rejestracja w Polsce Termin następnego badania technicznego: 16.11.2020 10.03.2020 Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej Policja Odczytany stan drogomierza: 62 420 km (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020) 24.03.2020 Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej Policja Odczytany stan drogomierza: 63 920 km (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020) 07.08.2020 Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej Policja Odczytany stan drogomierza: 71 588 km (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020) 28.10.2020 Dodatkowe badanie techniczne Rodzaj badania dodatkowego: Uzasadnione przypuszczenie zagrożenia bezpieczeństwa Wynik badania: pozytywny Numer SKP: RLA/007 Odczytany stan drogomierza: 74 416 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 17.11.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.11.2022) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: TSA/033 Odczytany stan drogomierza: 75 428 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 16.12.2021 Nabycie pojazdu 28.12.2021 Zbycie i nabycie pojazdu 16.11.2022 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.11.2023) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: KRA/052 Odczytany stan drogomierza: 110 807 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 02.08.2023 14:44:50 Wygenerowanie raportu
    1 punkt
  6. Cena jak na touringa bez xdrive nie jest jakaś super.
    1 punkt
  7. Na ten moment zostaje tak, jak napisałem w swoim poprzednim poście. W przyszłości będziemy myśleć dalej - o ile zajdzie taka potrzeba.
    1 punkt
  8. Wg historii pojazdu w 2020 roku nastąpiło zbycie pojazdu. Nie ma nic o kolejnym nabyciu i rejestracji. Być może z tym "starszym Panem" masz podpisać in blanco? Kupuje się tylko od właściciela w dowodzie rejestracyjnym, po okazaniu dokumentu tożsamości w domu, nie na parkingu pod blokiem.
    1 punkt
  9. Tylko 540d będzie miało moc obecnego 530d (286 km, plus moc silnika elektrycznego)
    1 punkt
  10. Przynajmniej bedzie 540d i 540i można zapomnieć 😞
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.