Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bardzo dobrze prawisz i też jestem tego samego zdania. Mój ojciec jeździ passatem b6 od nowości. Samochód z 2007 roku. Przebieg to 760 tyś km i cały czas na castrolu 5W40. Nie chce słyszeć o zmianie oleju na inną markę. Zdejmowałem osobiście miskę olejową w celu wymiany pompy oleju. Silnik w środku nie posiada żadnego nalotu. Dodam, że oprócz wymiany turbiny, koła dwumasowego nie było żadnych napraw. Olej zmieniany maksymalnie co 10 tyś km i tak od nowości.
    1 punkt
  2. Więc odpowiem sobie i innym zainteresowanym że czujnik AUC występuje (wg RealOEM i schematów BMW) tylko z opcją automatycznego obiegu zamkniętego powietrza.
    1 punkt
  3. tak czytam te dyskusje 6,4 do setki wolna krowa czy wy ludzie macie mętalność 10 latķów i upalacie te auta od świateł do światel , gdzie korzystacie z tych osiągów , co kilometr stajecie na autostradze i się w kółko rozpędzacie do 200 ?
    1 punkt
  4. Czy jest możliwe uruchomienie na stole modułu frm2 i ewentualnie diagnoza kodowanie? Czy do komunikacji można wykorzystać interface k-line (7 pin w OBD)? Jak komunikacja z tym modułem odbywa się po interfejsie K-line skoro na rozpisce pinout posiada on tylko K-CAN H o K-CAN L a jest to moduł komunikacyjny (frm,cas) czy może jest jakiś moduł pośredni K-line <-> K-CAN? Gdzie doprowadzony jest pin 7 gniazda OBD? BMW E91 2006 obecnie w aucie FRM1 wspomniany interfejs działa poprawnie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.