Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzięki wielkie! No, taki admin to medal powinien dostać ;) Fakt, benzyn z USA na rynku sporo,ale dieselków LCI w wersji XDrive25d to w zasadzie nie ma. Co do skrzyni to niestety nie ma 8HP ZF. W tych przednionapędówkach z tej generacji jest skrzynia AISIN. Póki co nie odczuwam nic na minus,ale nie widziałem żeby ktokolwiek jakieś mapy tej skrzyni robił. To jest na minus ;)
    1 punkt
  2. Piękne autko, niech służy jak najlepiej ...
    1 punkt
  3. Hej, poprawiłem Ci temat. Trzeba dać "wstaw inne media/grafika z url", niestety trzeba to robić po jednym albo jeszcze nie umiem ogarnąć kilku na raz. Fajny wóz, nigdy nie jeździłem tą generacją X1 ale trochę już tego na ulicach jest, z USA sporo benzyn u nas jeździ. Powiedz czy tam jest 8hp ZF?
    1 punkt
  4. Bypass najłatwiej sprawdzić na zimnym silniku. Sprawdzasz pozycję na zgaszonym silniku, a po odpaleniu powinna się przestawić - klapa bypassu działa 0/1 nie ma pozycji pośrednich. Winny może być elektrozawór podciśnienia który jest zamontowany na chłodnicze spalin (znajdziesz po czerwonym wężyku) albo nie ma podciśnienia albo klapa jednak się zacina. To to Ty ruszałeś (Wahler) to zawór EGR, bypass jest od spodu.
    1 punkt
  5. Po miesięcznym poślizgu ruszyłem z tematem, w sumie demontaż to pare godzin roboty, jak nikt nie zawraca tyłka... Wygląda na to że nie da się ustalić bez oględzin wału klasyfikacji panewek, przynajmniej ja nic nie znalazłem, raczej fabryka ma takie informacje. Jak uda się skompletować części, to w ten weekend ruszam z montażem. Panewki bez tragedii po 230kkm, myślę że mogłem nie robić, ale miska i tak ciekła więc... Na moim wale same R, więc panewki żółte i czerwone. Olej po 5kkm to jakaś katastrofa, dodam że jeżdżę zwykle na krótkich odcinkach, może z kilka razy przypałowałem.
    1 punkt
  6. Skoro 184KM to przepustnica jest obok alternatora, widać ją na zdjęciu w prawym dolnym rogu. W chłodnicy spalin możesz sprawdzić czy dźwignia się porusza i wraca o własnych siłach. Dodatkowo po zapodaniu podciśnienia (np. zaciągając strzykawką) gruszka sterująca powinna stać w miejscu tzn. trzymać podciśnienie. Zaznaczyłem na niebiesko o które elementy chodzi https://ibb.co/Bt3HVcb Jak już zawór się przycina to niewiele mu pozostało. Wymiana tylko na oryginał BMW.
    1 punkt
  7. Bypass chłodnicy spalin może się nie otwierać przez brak podciśnienia. Steruje nim zaworek przed czerwonym wężykiem na zdjęciu powyżej. Reszta wężyka biegnie pod kolektorem dolotowym od głównego węża podciśnienia przy ścianie grodziowej. Może warto sprawdzić szczelność układu i gruszki? Klapka sterująca przepływem również może się zapiec. Nie wiem jaki dokładnie masz silnik. Który rok produkcji auta? Klapa gasząca znajduje się przy samym kolektorze dolotowym. A EGR z oznaczeniem WAHLER jest to fabryczny zawór. Dzisiaj musi pisać Sonceboz na silniczku żeby działał poprawnie.
    1 punkt
  8. Ogólnie to w tych modelach automat jest lepszy pod każdym względem. Manuala ciężko będzie później odsprzedać.
    1 punkt
  9. Polska buduje przemysł niezależny od Niemiec? Kupując gotowce dla wojska na kredyt z USA i Korei Płd? Ten sprzęt nie będzie bronił tylko Polski, nie będziemy nim napadać Niemiec. On jest do wspólnej obrony. Jakbyś zapomniał to Niemcy i Francja też są w NATO. Jaką dostaliśmy w zamian współpracę przemysłową? Jaki mamy przemysł? Co my produkujemy? Co eksportujemy? Nawet glebę pod rolnictwo mamy gorszą niż choćby ukraińska. Kto będzie gwarantem bezpieczeństwa dla Ukrainy? USA, Wielka Brytania, Niemcy i Francja 😉 Te kraje również Ukrainę odbudują plus Hiszpania. Słowacja tak się uniezależniła od Niemiec, że ma u siebie Euro i np. fabrykę skrzyń biegów do merca i bawary. Na Litwie Niemcy budują centrum serwisowe czołgów Leopard. Nie pasuje Polakom unijny system wartości, niezależne sądownictwo i zasady prawa? Trudno. Słowacja, Czechy, Litwa, Łotwa i Estonia i Ukraina przyjmą unijne inwestycje z pocałowaniem ręki, a my Polacy będziemy tam jeździć do pracy. UE i Niemcy tracą znaczenie na Świecie? VW, BMW czy MAN sprzedają swoje auta milionami. Siemens, Bosch czy AEG też nie upadają. Eurofightery, Pzh-2000 czy Leopardy są eksportowane i są zamówione kolejne, więc przez kolejne kilkadziesiąt lat wpłyną do Niemiec miliony euro za części i obsługę. Wiesz o tym, że fabryki rakiet dla systemu Patriot, centropłatów dla F-35 i części do śmigłowców Chinook powstają właśnie w Niemczech? Więc kto jest ważniejszy dla USA? Jak myślisz? Słyszałeś o Francji i ich samowystarczalnym przemyśle zbrojeniowym oraz armii zdolnej do operacji wojskowych na całym Świecie? Wiesz co to Rafale, Leclerc? Francja ma lotniskowiec z napędem atomowym, rakiety Ariane i 300 samolotów bojowych. Europejski system Galileo ma więcej satelitów niż GPS. Renault, Citroen i Peugeot wyjeżdżają z fabryk milionami. To nie wszystko. Kiedy partia rządząca nadyma się w nacjonalistycznym podnieceniu Włosi sprzedają Fiaty i Iveco. Sprawdź jaką mają marynarkę wojenną i porównaj do naszej. O ile zła Rosja walczy o zdobycie Ukrainy i się nie boi to Chiny już się zupełnie nie liczą. Błagają o zakończenie wojny, żeby schodził ich szmelc. Popatrz na rzeczy, które kupujesz. Kiedyś większość pochodziła z Chin, dziś coraz częściej jest to np. Indonezja.
    1 punkt
  10. Mapy do CCC nie są wydawane od 2019 roku. Ostatnią wersję można znaleźć na forum lub po prostu w Internecie. Można ściągnąć za darmo i wypalić samemu płytkę, ale jak wolisz wydać 50zł... Można też znaleźć jakieś pomodzone mapy z dodanymi POI i radarami.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.