Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Aftermarketowy wydech Wnętrze to taka wieś, że szkoda słów. Kompletnie nie pasuje do takiego pojazdu. Przedni zderzak z pakietu aero. Brak podkładki pod tab. rej. Brak oznaczeń bocznych. Malowany tył. Błotnik przód lewy lub maska malowane i to średnio dobranym kolorem. Szkoda była na 70k zł we Francji? Masz na nowo obszytą kierownicę, fotele, oklejone wszystkie dekory, to obniża wartość auta a nie podwyższa.
    2 punkty
  2. Zależy, można kupić serię 5 z felgami 21" rft i stałym zawiasem m i będzie twardo a można kupić zawias adaptacyjny felgi 19" bez rft i będzie mega komfortowo.... Byłem właśnie w salonie umówić wymianę oleju po dotarciu m3 i masakra jakie te aura są wielkie.... Gdzie tym stawać w mieście jak ja głównie tam jeżdżą.... Nowe x5 super, dużo miejsca ale dla rodziny 2+1 to jest kolumbryna.... Tak samo seria 7. Seria 5 vs seria 3 to wszystko zależy od oczekiwań.... Sam musisz przetestować różne wersje....
    1 punkt
  3. W serii F na pewno, W serii G moim zdaniem nie ma przepaści ale owszem 5 jest bardziej komfortowa i lepiej wyciszona. Fotele to ... wiadomo że komforty będa lepsze (choć i tutaj sa róźne opinie) ale równiez sporty w 5 są obszerniejsze niż w 3.
    1 punkt
  4. Ja miałem taki wariant kół mieszanych (przód 245/40/R19 i tył 275/35/R19) w kołach zimowych, które kupiłem sobie w październiku 2022 roku do przedliftowej 540-tki, ale już z myślą o przyszłym samochodzie (miał być M850i albo poliftowy M550i). Wszystko idealnie pasuje, bo nie może być inaczej skoro liczby są identyczne. Koła kupowałem fabrycznie nowe w ASO i specjalnie pytałem czy wszystko będzie pasować. Dali okejkę 🙂
    1 punkt
  5. PS Jak sie sprawuje iX1? Widzialem wczoraj iX1 z bliska w jasnym kolorze w m-pakiecie i to jak makabrycznie zle wyglada ten grill to nie do wiary po prostu. To auto rownie dobrze mogl wypuscic Sssang-Yong, to nie jest design robiony dla Europejczykow juz wg mnie, to sa auta dla Azjatow. Nie wiem co sie dzieje z designem BMW zupelnie, ta marka w przeciwienstwie do Tesli miala zawsze sliczny design - agresywny, biznesowy, zadziorny ale i dostojny a teraz dramat za dramatem - jak widze na ulicy nowe 1-er, 2-er-, 7-er, iX1, X4 czy X7 to doslownie zbiera na wymioty 😞 Chyba ze jestesmy w jakims przelomowym momencie zmiany jezyka stylistycznego aut i mlodsze pokolenie narzuca zupelnie inna stylistyke a takie 40 letnie pierniki jak ja beda tylko marudzic "kiedys to bylo", sam juz nie wiem. Chociaz jak patrze na MB czy Audi to ich nowe auta wygladaja swietnie w przeciwienstwie do BMW (e-trony GT, nowa C klasa czy S-klasa), gdzies trzymaja to polaczenie nowoczesnosci z klasycznym designem i nie "szokuja" wulgarnoscia ta azjatycka.
    1 punkt
  6. Poduszka do belki przedniego zawieszenia M8 8.8 - 19 Nm Poduszka do łapy silnika M12 10.9 - 100 Nm Łapa silnika do silnika M10 8.8 - 38 Nm lub jeśli M12x46 to nowe śruby 34 Nm i obrót 90 stopni Dodatkowa masa do łapy silnika, lewa M8 8.8 nowa śruba - 19 Nm
    1 punkt
  7. Pierdolisz jak potłuczony. Jesteś mega dziwnym czlowiekiem uważającym że wszysyko co ma jest najlepsze i nikt inny nie ma racji. Sam dobrze wiesz że jakbyś miał wybór to wolałbyś kupić auto które takiej szkody nie miało więc zawsze cena po szkodzie jest niższa. Coś jednak z twoją ofertą było nie tak. Ja M340i sprzedałem w 2 tygodnie i wcale nie tanio.
    1 punkt
  8. Jak widać czarny kolor potrafi uratować każde auto 🙂
    1 punkt
  9. Z tego co zauważyłem to na tym forum jest przeważająca większość "ślepych" zapaleńców BMW (co jest zrozumiałe bo to forum BMW a nie Audi) wiec jakakolwiek krytyka spotyka się niestety z brakiem zrozumienia. Miałem A6 C7, mam 5 G31 tke. wiec mogę porównać 1 do 1 ale statystycznie nie ma to znaczenia bo mogła mi się trafić dobra/zła sztuka. Spędzając w serwisach sporo czasu z obydwoma samochodami mogę powiedzieć że tekst typu "znana przypadłość / ten model tak ma" w BMW właściwie każdy z problemów jest znany serwisowi i nic z nim nie mogą/chcą zrobić. Niestety 5tka ma dużo więcej małych wkurzających wad. VAG ma wiele marek i dużo dużo więcej modeli wiec zbiera doświadczenie z każdej z nich, ma wiec na pewno możliwość dopracowania detali lepiej niż BMW co nie znaczy że zdarzają im się wpadki. Jeśli chodzi o systemy infotainment to lubię iDrive bo jest dosyć prosty w obsłudze (chociaż został pogmatwany w najnowszych odsłonach) natomiast fakt braku android auto do Lipca zeszłego roku to był żart, gdy VAG oferuje google maps w zintegrowanej navi od 2011 a Android auto od początku istnienia. Systemy asysty w G30 a w szczególności asystent pasa ruchu jest tragiczny, wyłącza się co chwile lub próbuje zjechać na pobocze. Po prostej drodze jest ok ale jak zaczyna sie jakiś zakręt to koniec. W A6 C7 to zupełnie inna klasa (chociaż działa od ~60kmh). Radar w BMW przy lekkich opadach sniegu przestaje działać bo sie zakleja sniegiem (jest w takim złym miejscu). W Audi nigdy to nie wystapiło. Być może systemy asysty z G05, G20 są bardziej dopracowane. Co do podwójnych szyb to miało byc w G30/31 cicho bez nich (dlatego nie oferowane) a jest głośno jak w Fordzie. U mnie przy 100kmh trzeba sobie pokrzyczeć żeby porozmawiać z tyłem. W A6 mogłem sobie szeptać.
    1 punkt
  10. Nieprawda koledzy.Nic nie zastąpi wybierania choinki przez 2 córki i pakowanie jej do auta.Gdzie tu miejsce dla taxi.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.