Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ciekawy temat, sam mam dosc mocno wypiaskowana przednia szybe i myslalem zeby zmienic, ale tak bez faktycznych uszkodzen to troche fanaberia. Jakby jednak taka porzadna atermiczna byla dostepna to juz ma wiekszy sens. Mam kolo siebie polecana firme szybex, wyslalem do nich zapytanie, co mozna wykombinowac w tym temacie. Jak sie odezwa to dam tutaj znac.
    1 punkt
  2. Witam wymontowałem cały fotel i dopiero znalazłem dwa kabelki od tej żółtej wtyczki dużej obcierały o ramę fotela od spodu. Naprawiłem dałem więcej izolacji i teraz jest już dobrze. Dziękuję.
    1 punkt
  3. Cześć, sprawa wyglada tak zamówiłem auto w grudniu. Ma być na lipiec. niestety nie mogę w żaden sposób dodzwonić ani w żaden inny sposób skontaktować się z moim sprzedawcom. w skrócie kiedy ja dzwonie do niego jest krótka odpowiedz „oddzwonię” i czekam i nic. na maile nie odpisuje. kiedy dzwonie bezpośrednio do salonu z pytaniem czy on tam jeszcze pracuje mówią ze tak jest zajęty ale informacje przekazali i zaraz oddzwoni. I nadal czekam i nic. W skrócie obsługa jest dramatyczna. juz pomijam fakt że to PODOBNO MARKA PREMIUM. Tylko już skoro ktoś mówi że oddzwoni to niech oddzwania. W skrócie, czy można zmienić „opiekuna” swojego zamówienia. czy jestem skazany na takie olewanie mnie przez sprzedawcę ?
    1 punkt
  4. Kto normalny kupuje X5? Samochody z dupy wycenione, gracji mają tyle co spasiony hipopotam, a do tego ani nie przyspieszają ani nie skręcają ani nie hamują. Na tej samej zasadzie 🙂 Pokazuję Wam, że są rozwiązania, które działają. Czy się to komuś podoba czy nie. Ale spoko, możecie się dalej mordować w kioskach na kółkach i z telefonami, które strzelają fochy 😄 Nie mój biznes, nie moje problemy. Pozdrawiam.
    1 punkt
  5. Wątpliwe, aby LED-y dorównywały laserom. Co prawda w serii 5, ale wybrałem lasery i naprawdę nie żałuję, choć ogólnie mało jeżdżę w nocy. Lasery wyglądają dużo bardziej ekskluzywnie, ale w sumie nie taka jest ich główna rola. Natomiast jak już się zaświecą to w życiu nie miałem takiego dnia przed samochodem. I to nie przed samą maską, ale dobre pół kilometra (jak nie lepiej) przed samochodem. Naprawdę świecą jak sk...n i LED-y nie robią takiej roboty i takiego efektu wow. Owszem, z LED-ów też będziesz zadowolony, ale lasery rozwalają system. Aż się dziwię, że BMW się z tego rozwiązania wycofuje.
    1 punkt
  6. Po pierwsze, dpfu zadna firma w bmw nie wyczysci. To naciaganie kasy. Przerabiane wielokrotnie na tym forum. Drugie : biala rura, dpf sie rozlecial i zostal wypluty, za chwile bedzie czarna od kopcenia. Trzecie: rozrzad sie wymienia a nie czeka az sie rozleci. Co z tego ze silnik kupisz? A wymiana? A kota w worku sobie do auta wstawisz? Czwarte: zmienic mechanikow, gadaja takie glupoty ze ciezko sie czyta.
    1 punkt
  7. Jeździłem w końcu G70 i muszę przyznać, że to jest najgorsze BMW, z jakim miałem do czynienia w ostatnich latach. Ciekawa odmiana po G11 LCI (V8 750i), któe uważam za do tej pory najlepsze (komfort/osiągi/prowadzenie). Design zewnętrzny - kwestia dyskusyjna, BMW zawsze ogląda się na żywo, bo na zdjęciach wygladaja zazwyczaj dziwnie. Niestety na żywo nie zachwyca w ogóle: wielka "krowa", stylowana na rollsa, z tyłem od passata, z przodem zupełnie niezgranym proporcjonalnie (IMO grille są za małe w stosunku do wielkości auta, co powoduje, że auto wygląda mega dziwnie, niesympatycznie, po prostu brzydko). Komfort - to jedyny plus tego samochodu, jeździ się na prawdę wygodnie, ale czuć na każdym kroku, że jest to kolos. Dla kogoś, kto zawsze chciał komfort S klasy w 7mce, to rozwiazanie idealne, dla mnie jednak G11 ma zdecydowanie lepszy układ jezdny. Mega wygodne fotele, co wg mnie jest największą wadą G11, której fotele są tak samo wygodne, jak taborety, tutaj siedzi się super i jak ktoś codziennie robi długie trasy, to będzie mega zadowolony. Wnętrze - uderzyła mnie jakoś elementów, jak plastiki, etc. Manetki kierunkow jakby wyjęte z serii 1, zrobione z najtanszego plastiku. Przyciski wycięte. Wszędzie widac, że było cięcie funduszy i wybór "bierz najtanszego dostawcę Hans". To kierunek znany nie od dziś, ale w środku 7mki uderza w twarz. Większość ludzi zostanie zaślepiona migającymi listwami i dużymi ekranami, jednak jeśli się przyjrzymy, to zobaczymy jakość elementów, która widać chociażby na drzwiach. Dramat. Nie wiem za co BMW chce te pieniądze, faktycznie chyba za znaczek, bo nie za materiały wnętrza. Jazda - jak już wspomniałem jest mega wygodnie, pływająco, nierówności wybieranie są bardzo dobrze i mamy w końcu "S klasę w BMW". Czuć ciężar, to już nie jest BMW, to jest krążownik na kółkach. Czuć też rozmiar, 5.5 metra to kawał auta, prowadzi się jak jacht, nie jak samochód. Dla niektórych to plus, dla mnie nie, gdybym chciał takich doznań, kupiłbym S klase. Silniki i napęd - przemilczę, jeździłem 740d, nadaje się do toczenia i to wszystko. Byłem mega szczęśliwy wracając z powrotem do mojego 750i. Elektryki z wagą prawie 3 tony to jakaś pomyłka. Pierwszy raz w życiu wyszedłem z salonu znieszmaczony nowym modelem, bez najmniejszej chęci posiadania go. Poczekam co pokażą jako LCI albo ew możliwość ciągnięcia V8 do PL.
    1 punkt
  8. Rozszerzone ADV jest zablokowane w naszym kraju, mozna oczywiscie odblokowac. Jezeli ktos by byl zainteresowany moge pomoc na dolnym slasku albo w nieczmech w NRW. www.appscar.pl ADP – Automatyczne dostosowywanie prędkości do ograniczeń Funkcja jest rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne dostosowywanie prędkości samochodu w oparciu o znaki drogowe. Kierowca może dostosować system indywidualnie pod siebie i ustawić czy prędkości odczytanie z znaków mają być dostosowane dokładnie do tych wskazanych przez znaki czy mają być większe lub mniejsze. Tolerancja +/- 15km/h w stosunku do znaku. ARS – Automatyczne reagowanie na sygnalizację świetlną Funkcja jest składową i rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne zwalnianie i zatrzymanie pojazdu w przypadku wykrycia czerwonego światła wtedy, gdy jest to możliwe. System też umożliwia ruszenie po wykryciu zmiany światła na zielone. AWZ – Automatyczne wykrywanie znaków STOP / USTĄP PIERWSZEŃSTWA Funkcja jest rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne informowanie kierowcy dźwiękiem oraz sygnalizacją na zegarach / Head-Up w przypadku zbliżania się do skrzyżowania ze znakiem STOP lub Ustąp Pierwszeństwa, jeżeli kierowca nie zwalnia.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.