Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wygląda na to, że źle zrozumiałem koncepcję forum, lub przeoczyłem * przy, której wyraźnie widniało, żeby nie wyrażać swoich opinii. Po prostu pisz tu sam, reszta będzie jedynie czytała, będzie bardzo ciekawie.
    1 punkt
  2. Za dużo kombinujesz. Rozbierasz obudowę szukasz K-CANa czyli kolorów, które Ci napisałem i się tam wpinasz. Jak masz CAN w RLS to bierzesz z RLS, jak nie to bierzesz z FZD. Wszystko odbywa się w promieniu 20cm.
    1 punkt
  3. Kolego mialem to samo odma Febi Wystarczy usunąć sprężynkę , która odbija membranę ponieważ jest zbyt twarda do tej odmy , sama membrana jest na tyle elastyczna i ma odpowiedni opór żeby to pracowało poprawnie . Zasada jest prosta gdy turbo zaciaga powietrze silnik jest pod obciążeniem membranka ma zamykać obieg ,a z sprężynką nie ma szans dlatego wręcz wysysa olej z silnika . Niestety zamieniki niektóre takie są
    1 punkt
  4. To szukaj przodu 7,5 - 8. Natomiast tył 8,5 - 9. Szersze to już trzeba szersze laczki dać.
    1 punkt
  5. To masz na lusterku To masz w FZD (wtyczka X14288)
    1 punkt
  6. K-CAN to chyba zawsze kolory zielony CAN L i pomarańczowo-zielony CAN H, jak masz w lusterku to spoko jak nie to możesz sobie to ukraść z modułu w podsufitce (FZD).
    1 punkt
  7. Bez szyberdachu CAN też jest w module w podsufitce. Bliżej się nie da.
    1 punkt
  8. Tak możesz pod HUD - trochę daleka droga . Jeśli masz szyberdach ? tam też jest K_CAN .
    1 punkt
  9. Da się, choć lepiej kupić interfejs diagnostyczny i nie dziadować.
    1 punkt
  10. Uszczelka nie jest w cale pewna. Testowales zawartosc co2 w zbiorniczku od plynu? Te silniki sa dosc niezawodne ale turbiny jak dla mnie maja jakas wade konstukcyjna/materialowa. Mi zwyczajnie pekla w poblizu wastegate i objawy byly takie, ze zaczynal mocniej dymic na bialo po paru minutach. Znajomy mechanik, zajmujacy sie tylko BMW potwierdza to i zna problem. Ja bym sprawdzil czy na pewno to kwestia glowicy bo tanim kosztem mozna to zweryfikowac. Ja sprawdzilem, zdjalem tez turbo i ledwo, ale bylo widac pekniecie. Wymienilem na uzywke i jest ok.
    1 punkt
  11. Silnik jest wynalazkiem jeśli chodzi o serie 3 i 4 jednak do tej pory jest stosowany w innych modelach i producent zamiast wycofać poddaje go modernizacjom. Do silnika tis zaleca olej normy 17fe+ 0w20 Nie jest to jakoś specjalnie awaryjny silnik w rękach świadomego użytkownika co i tez widać w cenach używanych jednostek na alledrogo. Można nawet przyjąć ze ryzyko zakupu pojazdu z tym silnikiem jest poniżej przeciętnej jeśli chodzi o wady silników stosowanych w serii f30. Awarie głównie dopadają go gdy jest kręcony na wysokie obroty lub gdy olej jest zbyt gesty czy zabrudzony. W lewej łapie silnik ma pompe płynu chłodzącego z kanałem wodnym co jest kuriozum konstrukcyjnym. Wyposażony tez jest w Turbinę marki continental również z płaszczem wodnym. Przy obecnych cenach paliwa spalanie jest przeciętne a sam silnik posiada normę eur6 co nie jest tak oczywiste w innych egzemplarzach. Poprawny średniak benzynowy do miasta tak bym go nazwał. Uczciwie trzeba napisać ze 3 cylindry to mało do niemieckiej jazdy autostradowej z dużymi prędkościami. Dostajemy jednak w zamian nierozklekotane wnętrze pojazdu i brak smrodu pochodzącego z silnika diesla :)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.