Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01.06.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
pewnie autor postu używa jasnej wersji i nie zauważył, że skopiował tekst i wkleił w oryginalnym formacie, gdzie czcionka nie była domyślna i akurat w kolorze tła ciemnej wersji forum 😉2 punkty
-
Trochę miałem przebojów z odmą, choć teoretycznie mógł być to też problem turbo, ale finalnie wnioski wskazują jednoznacznie, więc postanowiłem podzielić się doświadczeniami. Więc od początku. Kilka lat temu, przy okazji zmiany oleju zamówiłem wymianę odmy u mechanika - byłem przekonany, że jest z filterkiem i ten wypadałoby wymienić. Obajwów nie było, po prostu uznałem, że po tylu latach wypadałoby. Później była regeneracja turbo. Kilometry leciały, ponad 50 tysięcy, zmiany oleju co 15. Objaw tylko taki, że ciekło trochę między odmą a turbo, co parkowanie na noc to kilka kropel poleciąło. W zimie półtorej roku temu zaczęła się dziwna akcja. Jednego dnia sprawdzam olej i jest ok, tydzień później wyskakuje komunikat o niskim stanie i dolewka ponad litr. Miesiąc spokój, i znowu to samo. Może ujemne temperatury coś dziwnei na odmę działały. Poczytałem i założyłem już sam nową odmę Febi z filtrem filcowym. Efekt - dalsze wciąganie oleju, ale akcja siorbania litra w tydzień już się nie powtórzyła. Do wymiany schodziło z max do min. Nadal kapało spod samochodu przez noc. Kolejny filterek do wymiany zeszłego lata. Dalej to samo. a mechanik cały czas obserwował też wyciek oleju między odmą a turbo, uznał, że skoro odma spoko to, że najprawdopodobniej regenerwane turbo już się zmęczyło i wypadałoby się nim znowu zająć. Ale póki jeszcze mogę coś posprawdzać to uznałem, że kupię odmę OEM bez filterka. Przy własnoręcznym montarzu widac, że konstrukcja niby podobna, ale trochę inna, bardziej przemyślana i lepiej wykonana, zazwyczaj w zamiennikach aż tak tego nie widać. No i w efekcie lekkie zdziwienie, bo od listopada poziom oleju praktycznie się nie zmienił. Z samochodu przestało lać olejem. Do lipca, kiedy podjadę na kolejny serwis olejowy jeszcze trochę czasu, ale wyglada na to, że problem został rozwiązany.1 punkt
-
To i ja się pochwalę zakupem 😀 Autko kupione dwa tygodnie temu w Inchcape Wrocław. Specyfikacja , chyba nie najgorsza 😁 - pierwsza rejestracja: 2021-03-11 - Repair Inclusive - 4 years / 200,000 km lub do 2025-03-21 - Service Inclusive - 5 lat / 100.000 km lub do 2026-03-21 - gwarancja do 24 miesięcy - salon Polska MW M440i xDrive 3.0 benzyna 374KM, automatyczna skrzynia biegów, napęd 4x4 marka: BMW, model: SERIA 4 COUPE [G22/G82] M440I XDRIVE MHEV SPORT-AUT rok produkcji: 2020 pojemność silnika: 2998 ccm Lakier: Dravit Grey Tapicerka: Vernasca Cognac skórzana z dekoracyjnym obszyciem Wyposażenie: 01PP Koła 19", Double Spoke 791M z trybem awaryjnym 0248 Podgrzewanie kierownicy 0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu 02PA Zabezpieczenie śrub kół 02T4 M sportowy mechanizm różnicowy 02TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów 02VB Wskaźnik ciśnienia powietrza w oponach 02VF Adaptacyjne podwozie M 02VL Zmienny sportowy układ kierowniczy 0302 Instalacja alarmowa 0316 Automatyczne uruchamianie tylnej klapy 0320 Brak napisu modelu 0322 Funkcja dostępu komfortowego 03AC Hak holowniczy 03DZ Rezygnacja z dodatkowego napisu na zewnątrz 03M2 Hamulec sportowy M, czerwony w wysokim połysku 0403 Dach przesuwno-uchylny, elektryczny 0420 Przyciemniane szyby 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0430 Lusterko wewnętrzne/zewnętrzne z automatyką przyciemniania 0431 Lusterko wewnętrzne ściemniane automatycznie 0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią 0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera 0493 Zespół schowków 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 04AW Deska rozdzielcza Sensatec 04GQ M pasy bezpieczeństwa 04KK Listwy wewnętrzne aluminium Tetragon 04NE Nagrzewnica Blow-By 04U0 Nakładka galwaniczna na elementach obsługi 04UR Oświetlenie wnętrza dookoła 0534 Klimatyzacja automatyczna 0548 Licznik kilometrów 05AC Asystent świateł drogowych 05AL Active Protection 05AQ Active Guard Plus 05AU Driving Assistant Professional 05AZ BMW Laserlicht 05DA Dezaktywacja poduszki powietrznej pasażera 05DN System wspomagania parkowania Plus 0610 Wyświetlacz przezierny 0654 Moduł odbiornika DAB 0688 Harman/Kardon Surround Sound System 06AE Teleservices 06AF Ustawowy numer awaryjny 06AK Connected Drive Services 06C3 Connected Package Professional 06DR BMW drive recorder 06NW Telefonia komórkowa z Wireless Charging 06U3 BMW Live kokpit Professional 0710 M Kierownica skórzana 0711 M Fotel 0715 Pakiet areodynamiczny M 0754 M Spojler tylny 0760 Wysoki połysk Shadow-Line 0775 Podsufitka antracyt 07M9 Individual Shadow Line z wysokim połyskiem 08A1 Polska wersja językowa 08AT Literatura pokładowa, polski 08KA Termin wymiany oleju 24 miesiące/30 000 km 08R9 Czynnik chłodniczy 08TF Aktywna ochrona pieszych 08TR Dekodowanie funkcji dodatkowych A090 Akumulator AGM 90 Ah Zdjęcia z odbioru1 punkt
-
Hej Poprawiłem zawartość, a na przyszłość przy wklejaniu można kliknąć PPM i wybrać "Wklej bez formatowania" Ewentualnie na dole edytora po wklejeniu pojawia się opcja do usunięcia formatowania1 punkt
-
1 punkt
-
Ciekawe na co pozwala ten silnik forum i choć widać, że na dużo więcej od poprzedniego, to mimo tego może być trudne odwrócenie wymuszania wklejania jako zwykły tekst - teraz jest to w menu kontekstowym wklejania jak w Windows\Office.1 punkt
-
https://www.facebook.com/reel/628378985845778?s=yWDuG2&fs=e1 punkt
-
Calkiem mozliwe, pamietaj ze platforma jest spalinowo-elektryczna i w podlodze musi byc miejsce na akumulatory. Nowa 5-er jest ~3-4 cm wyzsza od G30 przez to. Co jeszcze ciekawego mozna zaobserwowac porownujac specyfikacje 520d G30 i G60: - nowa piatka ma 60l bak, G30 miala 66l - waga wzrosla z 1615kg do 1850kg, to jest 230kg wiecej.. - katalogowo nowe 520d pali srednio 1l ropy wiecej na 100km co w polaczeniu z 10% mniejszym bakiem da ~20% krotszy zasieg na baku1 punkt
-
1. i5 jest 25cm dluzsza od i4 i ma 15cm dluzszy rozstaw osi - mam nadzieje, ze z tylu bedzie mozna komfortowo siedziec w 4 dorosle osoby. To jest najwiekszy dramat i4 (miejsce z tylu) 2. i5 M60 ma o 0,6m lepsza srednice zawracania od i4 M50 pomimo tego ze jest o 25cm dluzsza 3. i5 M60 jest tylko o 90kg ciezsza (EU 2380kg) od i4 M50, wyglada to calosciowo lepiej imho biorac pod uwage ze to 5m limuzyna segmentu E a nie mala, kompaktowa limuzyna. 4. Bagaznik lichy,470l, tylko 20l wiecej niz w i4, do tego brak frunka - tutaj lipa troche. G30 ma bagaznik 530l a pojemnoscia tez przeciez nie grzeszylo. 5. Najwieksza wtopa to bateria, jest taka sama jak w i4 M50, tylko 81kWh. i4 M50 zasiegiem nie grzeszy i nie spodziewam sie ze w i5 M50 bedzie cokolwiek lepiej przy wiekszych wymiarach i wiekszej masie (specyfikacja mowi o prawie identycznym zasiegu co w i4). Powinni wlozyc minimum 90-95kWh, na autostradzie przy 130-140 km/h bedzie w rzeczywistosci ladowanie co ~200km, maksymalnie ~250km. "Troche" slabo jak na 5m limuzyne za 500-600k PLN 😕 6. Brak pneumatyki na przedniej osi 7. Kiego czorta nazwali to auto i5 M60 jezeli osiagi sa identyczne jak w i4 M50..? Mieszkajac w PL wstyd sie przyznac wzialbym chyba jednak hybryde 6 cylindrowa a nie elektryka, chociaz poczekajmy na cennik hybryd bo tanio podejrzewam tez nie bedzie.1 punkt
-
Hej, nie wiem jakie są Wasze wrażenia ale ja czekałem na ten model z postanowieniem - wyjdzie konfigurator, zamawiam w ciemno i poczekam na odbiór. Konfigurator jest, zdjęcia są i przyznam że ile bym przy tym nie grzebał - nie jestem w stanie skonfigurować czegoś, co mi się podoba. Tylko ja mam z tym taki problem? Kolory lakieru nie pasują mi jakoś do tej bryły, felgi są brzydkie, kolory wykończenia środka wyprane i dziwnie przenikają się z czarnym wykończeniem pozostałych elementów, wersja 520i/d to jakaś kpina (i nic mocniejszego w planach nie ma), design nie robi wrażenia smukłej limuzyny bo dzieli budę z elektrykiem, auto jest jakoś wysokie i ogólnie nieproporcjonalnie, ta piątka z boku wygląda jak tuning z alibaby, opcje są mega ubogie (żadnych wyciszeń, domyków), a całość wygląda jak chińska tandeta. Autentycznie mimo szczerych chęci i nie mogę się przekonać do zamówienia, ciekawe na ile to powszechne odczucia?1 punkt
-
Nowocześnie jak na 5. Mi się podoba. Najkorzystniej wygląda na filmach, zakładam, że na żywo będzie jeszcze lepiej. W środku bez niespodzianki w stosunku do zapowiedzi, na duży plus pełny szklany dach. Z tego co widzę, to wersje 530i/530ix nie przytyły, więc można spodziewać się, że wzmocnione 540ix (375KM?) będzie sobie radzić. Produkcja 540ix od listopada.1 punkt
-
Kwestia upodoban. Mam takie rozwiazanie tez w Volvo XC60 i w zyciu bym nie wrocil juz do zwyklych spryskiwaczy.1 punkt
-
Szczerze mówiąc to nigdy jeszcze nie użyłem spryskiwaczy w taki sposób żeby najpierw spryskać, potem poczekać i dopiero potem włączyć wycieraczki. W swoim samochodzie (e60) nie wiem jak to zrobić, ale też nigdy się nie spotkałem żeby ktoś inny coś takiego robił. O tyle dobrze dla mnie, że oprócz tego rozchlapywania raczej nie poczuję żebym coś tracił. A to co mi się podoba w tych nowych spryskach - to że nie tracę widoczności ani na chwilę.1 punkt
-
Wszystko o czym piszesz to prawda, natomiast w mojej ocenie jest to kwestia preferencji, bo każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Ja osobiście wolę spryskiwacze zintegrowane, choćby dlatego, że chcąc oczyścić szybkę stojąc w korku, spryskuję tylko swoją szybę a nie wszystkie samochody do okoła, ponadto jadąc 150km/h po autostradzie płyn trafia tam gdzie jest potrzebny a nie pryska do połowy wysokości szyby lub pod wycieraczki.1 punkt
-
Nie wiem w czym by mi miały te spryskiwacze przeszkadzać.1 punkt
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00