Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.05.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Grafika podmieniona 🙂
    1 punkt
  2. 1. i5 jest 25cm dluzsza od i4 i ma 15cm dluzszy rozstaw osi - mam nadzieje, ze z tylu bedzie mozna komfortowo siedziec w 4 dorosle osoby. To jest najwiekszy dramat i4 (miejsce z tylu) 2. i5 M60 ma o 0,6m lepsza srednice zawracania od i4 M50 pomimo tego ze jest o 25cm dluzsza 3. i5 M60 jest tylko o 90kg ciezsza (EU 2380kg) od i4 M50, wyglada to calosciowo lepiej imho biorac pod uwage ze to 5m limuzyna segmentu E a nie mala, kompaktowa limuzyna. 4. Bagaznik lichy,470l, tylko 20l wiecej niz w i4, do tego brak frunka - tutaj lipa troche. G30 ma bagaznik 530l a pojemnoscia tez przeciez nie grzeszylo. 5. Najwieksza wtopa to bateria, jest taka sama jak w i4 M50, tylko 81kWh. i4 M50 zasiegiem nie grzeszy i nie spodziewam sie ze w i5 M50 bedzie cokolwiek lepiej przy wiekszych wymiarach i wiekszej masie (specyfikacja mowi o prawie identycznym zasiegu co w i4). Powinni wlozyc minimum 90-95kWh, na autostradzie przy 130-140 km/h bedzie w rzeczywistosci ladowanie co ~200km, maksymalnie ~250km. "Troche" slabo jak na 5m limuzyne za 500-600k PLN 😕 6. Brak pneumatyki na przedniej osi 7. Kiego czorta nazwali to auto i5 M60 jezeli osiagi sa identyczne jak w i4 M50..? Mieszkajac w PL wstyd sie przyznac wzialbym chyba jednak hybryde 6 cylindrowa a nie elektryka, chociaz poczekajmy na cennik hybryd bo tanio podejrzewam tez nie bedzie.
    1 punkt
  3. To może być wina wtryskiwaczy U mnie tez gasł w różnych momentach i spokojnie zaraz odpalał. Okazało się że wtrysk na 2 cylindrze padł i po wymianie jest Ok
    1 punkt
  4. No i moi drodzy, moje M340i zamówione około 10 lutego, a dziś już cieszyłem się jak dziecko, bo auto już stoi u dealera w Bawarii Motors i już mogłem go pooglądać, podotykać... 🙂 Czyli czekałem 3,5 miesiąca - no może będzie niecałe 4 m-ce, zanim odbiorę, bo dealer nawet jeszcze chyba nie ma dokumentów do auta. Ale wg mnie, biorąc pod uwagę, że produkcja Meksyk i transport potrafi trwać do 10 tygodni - to termin mega szybki.
    1 punkt
  5. No i jest Faktycznie przyłożenie telefonu pod katem przy klamce w miejscu "chropowanym" otworzyło i później zamknęło samochód. Dzięki za wskazówki
    1 punkt
  6. Jestem świeżo po instalacji Advanced Car Eye 3.0 Pro i po kilku dniach użytkowania mogę podzielić się pierwszymi spostrzeżeniami. Przed instalacją trochę poczytałem nt tego urządzenia, niestety opinie były skrajne, jednemu się podoba drugiemu nie, mimo to zdecydowałem się na zakup. Wiadomo, oryginalne rozwiązanie, sprzedawane jako akcesorium BMW, logo x2 :-), dwie kamery, poprawiona rozdzielczość QHD+FHD w stosunku do wersji ACE2.0 FHD+FHD, karta 64GB, gwarancja itp. Po instalacji działa poprawnie, nie ma żadnych problemów z obsługą, świetny tryb parkingowy (G-sensor+radar), rejestrator zintegrowany z aplikacją telefonu. Aplikacja od razu zaproponowała aktualizację firmware, obecnie mam najnowszą wersję 1.17. Zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora również sprawdzone, działa bardzo fajnie. Tylna kamera to duża zaleta. Co do jakość obrazu nie maiłem specjalnych oczekiwań, wiadomo, małe przetworniki, ale że to akcesorium BMW to miało być dobrze no i standardowo drogo. Jest tylko drogo. W mojej opinii obraz przeciętny, a biorąc pod uwagę cenę urządzenia 2200zł bez montażu to jakość jest słaba. Szeroki kąt obiektywu 150st. niby jest zaletą i faktycznie fajnie widać całą maskę ale: - przednia kamera nie ma możliwości ręcznego ustawienia obiektywu, jak już ją przykleimy to tak już mamy, pozostaje tylko żyłka i... cięcie piankowej taśmy, - w przypadku samochodu z wysoką szybą i z tym nieruchomym obiektywem, kamera od dołu mocno "zbiera" cockpit, np. na nagraniach widać projektor HeadUp-a i całą maskownicę centralnego głośnika - obraz z drogi jest miksowany z odbiciami z szyby czołowej ponieważ obiektyw jest sztywny i odsunięty od szyby, przydałby się filtr CPL ale nie przewidziano go do tej kamery, - kompresja jest zbyt mocna lub przetwornik kamery nie wyrabia, nawet w słoneczny dzień mamy sporo kolorowych prostokątów charakterystycznych dla kompresji, widać to na drodze, np. na liniach energetycznych, czasami przewody są, a nawet są nieząbkowane, a czasami... odcinkami znikają, - w czasie odtwarzania materiału video trudno jest odczytać numery rejestracyjne (można odczytać ale szału nie ma) natomiast jak zrobimy stop-klatkę to jest OK, prawdopodobnie to zasługa progresywnego zapisu - chociaż tyle, - czego nie wiedziałem przed zakupem, w danych technicznych kamery nie ma informacji nt jakości rejestrowanego obrazu w trybie parkingowym, zazwyczaj stosuje się obniżenie bitrate w celu zaoszczędzenia miejsca, ale tutaj mamy obniżoną liczbę klatek do 15 kl/s, jest OK ale dlaczego nie ma takiej informacji w instrukcji, - tylna kamera tylko FHD, również ma duży kąt, natomiast mega zaletą jest posiadanie tylnej kamery, - w nocny działa nawet dobrze, tzn. nie ma ekstra jakości ale nie mam uwag, a przynajmniej nie jestem tak negatywnie zaskoczony jak w dzień, jest OK, bez uwag Pytanie do użytkowników ACE 3.0 Ponieważ w ustawieniach kamery nie możemy wpływać na jakość rejestrowanego obrazu, a jedyną opcją jakości obrazu na jaką mamy wpływ jest HDR to wiązałem z tym małą nadzieję na poprawę. I znowu rozczarowanie, po włączeniu nie widać różnicy, TV/monitor nie rozpoznaje zarejestrowanego materiału jako HDR. Czy ktoś mógłby potwierdzić, że udało mu się otrzymać obraz HDR? metadane plików MP4 tworzonych przez rejestrator ACE30 pokazują tylko BT.709, a powinno być BT.2020. Czy HDR w ogóle działa? Color primaries : BT.709 Transfer characteristics : BT.709 Matrix coefficients : BT.709
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.