Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. J.D.

    Siedzenia

    520xd, mpakiet, tanzanite blue, skóra veganza, pakiet innowacji, pakiet mpro, fotele komfortowe, nagłośnienie BW, webasto, systemy asystujące professional.
  3. Dzisiaj
  4. Jakby ktoś był zainteresowany mam zestaw nbt evo z ekranem od g30 przerobionym pod fabryczne mocowania w f10/11.
  5. Z tymi fotelami M to według mnie zależy kto jaką ma budowę ciała. Ja zrezygnowałem z ich wyboru właśnie z uwagi na te ograniczenia na nogi. Siedząc chwilę w tym fotelu uznałem, ze to mi bardzo przeszkadza i będzie to duże zmniejszenie wygody w porównaniu do foteli komfortowych szczególnie na dłuższej trasie.
  6. Pierwsza zmiana wleci jakoś pod koniec docierania miedzy 1.5K - 2K, potem przy 10K i dalej interwały co 10K. Te felgi 898M bardzo mi pasuję, szczególnie do Brooklyn Grey, żal będzie zmieniać na zestaw letni, no chyba że coś wykombinuje, czas pokaze 😉 Napisu xDrive na tylnej klapie brak, tez na to zwróciłem uwagę, jest tylko oznaczenie M340i w kolorze sebrny mat, wydaje mi się że w pre-LCI i LCI był to błyszczący srebrny, więc to jakaś subtelna zmiana. Dodatkowo jeśli chodzi o oznaczenia VIN, instrukcja obsługi mówi o 4 miejscach na karoserii gdzie VIN powinien być: pod maską, za przednia szyba, wnęka drzwi kierowcy, wnęka drzwi pasażera. Natomiast u mnie jest tylko pod maską i na wnęce drzwi pasażera. Za przednią szybą niby miejsce na numer VIN jest ale sprzedawca powiedział że BMW zrezygnowało z oznaczenia w tym miejscu.
  7. Wczoraj
  8. Nie działa zdjęcie 🙂
  9. Hej! Prowadzimy dynamicznie rozwijający się sklep internetowy na tyle dobrze, że potrzeba nam kolejnych rąk do działania 🙂 Jeśli wśród Forumowiczów jest ktoś, kto szuka pracy w charakterze sprzedawcy w sklepie motoryzacyjnym - to ten post jest właśnie dla tej osoby. Oferujemy nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w młodym zespole (wszak każdy to oferuje), ale u nas możesz działać także, a nawet przede wszystkim - zdalnie. Ze swojej strony musisz wykazać się znajomością pojęć branżowych oraz umiejętnością pracy z programami pakietu Office. Mile widziane byłoby doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz biegła umiejętność obsługi CMS PrestaShop i Baselinker. Jeśli wpisujesz się w nasze potrzeby, a i oferta zainteresowała Cię na tyle, by spotkać się online i omówić potencjalną współpracę, zapoznaj się ze szczegółami oferty i wyślij swojej zgłoszenie przez dedykowany temu formularz TUTAJ.
  10. Słonik znalazłem auto dla Ciebie. Cena taka, że przy Twoim budżecie mozesz nawet dwa kupic 😉 Renault Rafale 4x4 300km plug-in. W srodku prawdziwe premium, tylna os skretna, specjalnie opracowane zawieszenie dla tej wersji, dobre naglosnienie, spora bateria no i nowy model. Silnik spalinowy tylko trzy cylindry 1.2 ale w moim odczuciu ma wyzsza kulturę pracy niz 2l Bmw. Jak masz gdzieś w okolicy salon Renault to serio polecam jazdę próbną 😉
  11. Jak czytam i widzę to chyba masz podobną konfigurację co u mnie. Gratulacje! Też czekam na m340i, tyle że w białym kolorze. Czy masz napis xdrive z tyłu? Czy może BMW już zrezygnowało z informowania o xdrive w LCI2?
  12. Bez obaw! To są bezapelacyjnie najwygodniejsze fotele oferowane przez BMW. Pierwsze wrażenie miałem podobne do Twojego - trochę wąsko na nogi. Natomiast 14 tys kilometrów później stwierdzam, że W OGÓLE nie czuję tych boczków - wszystko jest mega wygodne. Raz, że boczki lekko miękną od użytkowania, a dwa noga przyzwyczaja się do odrobinkę innego ułożenia niż w komfortach / zwykłych sportowych fotelach. Jak dla mnie te M-kowe fotele są opcją absolutnie konieczną (co mówię jako wcześniejszy użytkownik foteli komfortowych w siódemce G11 LCI)
  13. Pytanie lamerskie... 320i ma pasek rozrządu czy łańcuch, bo w sieci widziałem różne info. Silnik B48. Jakie czasookresy wymiany? R
  14. W sobotę w Wawie, nie było problemu z dostosowaniem się.
  15. witexus

    Siedzenia

    Co takiego zamawiales? Ja zamowilem kolo 20 października i odbiór gwarantowany do 20 grudnia
  16. Jeśli producent auta zalecał by jazdę na 98 to by to napisał na klapie wlewu paliwa. Zatem lepiej i taniej lać 95. Absolutnie żadnej korzyści z lania 98 do silnika który nie jest do tego przystosowany to pieniądze w błoto i zwykle spadek mocy :)) Zatem jeśli tuner Wam nie zrobi programu na takim paliwie to ....95 oktanów
  17. J.D.

    Siedzenia

    Podali termin na styczeń.
  18. Witam forumowiczów, na początku od razu mówię że jest to mój pierwszy wpis i z góry przepraszam jeśli jest nie tutaj gdzie trzeba. Pacjent: E91 N47D20C 177km 6-cio biegowy automat, przebieg 257kkm. Mój problem jest następujący. Od paru tysięcy kilometrów podczas wolnego przyśpieszania (około ¼ gazu, zmiana biegów przy 2000-2500 obr.) lub podczas trzymania stałej prędkości samochód przerywa tak jakby nie dostawał prawidłowej mieszanki co widać na filmiku który dorzucam w załączniku. Oczywiście przy mocniejszym wciśnięciu gazu problemu nie ma. Występuje to tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku! Gdy silnik jest zimny wszytko działa tak jak należy. Dzieje się tak na wszystkich trybach skrzyni: Drive, Sport, Sekwencyjnej zmianie biegów. Dodam również że podczas stałej prędkości gdy skrzynia przerzuci na dany bieg i trzyma obroty między 1000-1500 obr. (nie wiem czy tak powinno być) podczas dodawania mocniej gazu skrzynia nie redukuje tylko samochód przyśpiesza od np. 1300 obr. do kolejnej zmiany biegu co nie wydaje mi się zdrowe dla silnika. Podczas całej operacji czuć wibracje tak jakby dławiło silnik. VID_20241120_210005.mp4 Według mnie nie jest to wina konwertera lecz mogę się mylić, ponieważ czuć że to "przerywanie" a nie coś typu ślizgającego się sprzęgła. Z wymienionych części: - olej w skrzyni + miska olejowa (olej nie wyglądał na bardzo przepalony, powiedziałbym że był taki pół na pół a na magnesach w misce nie było opiłków) - kolektor ssący (jedna klapka była uszkodzona) - filtr paliwowy - EGR Miałem również obawy co do przepływomierza ponieważ komputer wykazał błąd (3FF1 przepływomierz powietrza, nieciągły) lecz po skasowaniu go do dnia dzisiejszego błąd nie powrócił i znalazłem sposób na jego sprawdzenie poprzez chwilowe wypięcie kostki od niego, ale podczas jazdy testowej nic się nie zmieniło, samochód nie wszedł w tryb awaryjny, nie wzrosło spalanie, komputer nie wykazał błędu z nim związanego tak jakby w ogóle nie widział przepływomierza. Krótko mówiąc samochód jechał tak jak zawsze. Błędy jakie pokazuje komputer (program delphi): - 49A5 nieznany kod błędu - 49A6 nieznany kod błędu - 41BA czujnik wstecznego ciśnienia wydechu przed filtrem cząstek stałych, bank 1; sygnał - stały - 419B czujnik ciśnienia atmosferycznego - stały - 4D03 czujnik wstecznego ciśnienia wydechu - stały - 4B1C przekaźnik podgrzewania filtra paliwa - stały (co dziwne przekaźnik jest sprawny) - 480A system filtra cząstek stałych - 4933 nieznany kod usterki (w internecie znalazłem że to coś od EGRa - 3F25 nieznany kod usterki (podobno coś z czujnikiem temperatury powietrza doładowującego) Co ciekawe inny komputer (BOSH) nie pokazał takich błędów poza jednym: "magistrala danych LIN" Na desce zero jakich kolwiek błędu typu cc id ... , check engine itp., nigdzie nie zostaje nagar bądź sadza, wszystko zostaje przepalone przez DPF który działa prawidłowo, przepustnica ok, nigdzie nie łapie lewego powietrza. Przeczytałem gdzieś informacje że podczas wymiany oleju "musowo" skasować adaptację, lecz totalnie nie rozumiem o co chodzi, czy mogło to jakoś wpłynąć na mój problem? Borykam się już z tym problemem jakieś dobre parę tysięcy kilometrów. Problem jest stały, nie nasila się z przebiegiem ani nie maleje, cały czas jest tak samo. Nikt nie potrafi pomóc. Może ktoś miał podobny problem i chciałby mi pomóc? Pozdrawiam
  19. PiotrGS

    Podświetlenie klamki

    Klamkę wyjmujesz wykręcając 1 śrubkę (po otwarciu drzwi). Nawet jak będziesz to robił pierwszy raz to zajmie Ci to 3,5min 🙂
  20. Hmmm... Kupiłem, wulkanizator założył (tylko założył).... przejechałem 1 może 2km i auto je odczytało. No może 5km i zadziałały. Te drugie zakładałem do X5 G05 (z bieżącego roku) - identyczna sytuacja .. no może 10km musiałem przejechać aż je auto zobaczyło.
  21. moim zdaniem jak się okaże ze blok wymaga osiowania to nie ma sensu wtedy remontować... bo klasyfikację panewek tą odczytana z bloku można wtedy sobie w buty wsadzić... a jak po osiowaniu odbierzesz odpowienie panewki? tak jak Podlaski luz założył... z zamiennika ze ciśnienia oleju po remoncie nie miał na jałowych katalogowego.
  22. Witam wszystkich forumowiczów mam problem i już szukałem w google żeby nie było, ale nigdzie nie udało mi się uzyskać odpowiedzi. 1. Problem polega na tym, że po dłuższym czasie 30/40min kierunkowskazy zaczynają wariować tzn. gdy włączę kierunek to na desce zaczyna się dyskoteka, a konkretnie mówiąc nie klika on równo tylko się zacina raz szybko raz wolno klika, ale na zewnątrz wszystko działa jak należy, był podpięty pod komputer, ale żadnych błędów nie ma. 2. Problem czasu/zegara mam idrive i czas pokazuje się i na desce (nad przebiegiem) i na komputerze (idrive) i problem polega na tym, że czy z manetki czy z poziomu idrive jak zmienię godzinę to ona po chwili się zmienia na np. 22:10 i tak jest cały czas, oczywiście czasem zdarzy się że idzie do przodu ale zawsze po jakimś czasie albo się cofa przykładowo mamy 14:15 a on się nagle cofnie do 11:17 i tak może być kilka dni. Proszę o pomoc w naprowadzeniu co to może być.
  23. tolkapon

    Siedzenia

    a od razu podawali taki termin czy się wydłużył
  24. co nie zmienia faktu że nie dość że będzie drogo to znajdź kogoś godnego polecenia kto się podejmi zadania wszyscy unikają tego jak ognia (taki jeden celebryta/mechanik z Podlasia ostatnio remontował dla siebie taką jednostkę i nagle zaraz po remoncie sprzedał orzypadek?)... wał, panewki, blok (osiowanie) głowica... rozrząd, pompa oleju... i kilka różnych (drogich) duperelek po drodze takich jak turbo kolektor dolotowy czy pokrywa zaworów... obawiam sie że 50 zbraknie
  25. Jack-Strong

    Skrzynia biegów

    rozbierz jeszcze raz i popatrz na spokojnie
  26. No i wolniejsze 40i 50e Dopiero M60i lepiej się zbiera cena od 533 k Dlatego G45 m50 nieduży "SUV" dobrze się odpychający Myśle że mimo środka będzie dobrze się to sprzedawało
  27. cały? Czy tylko ta część na ktorej znajduje się podłokietnik?
  28. Dzięki za szybką odpowiedź! Mam tą Hellę. Teraz jeżdżę od warsztatu do warsztatu, by to ogarnęli. 🤢
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.